Minigids Wintertijd

De klok wordt verzet. Een uurtje achteruit en dan zitten we weer in de wintertijd. 

Heb je last van het verzetten van de klok en het aanpassen aan het nieuwe ritme? Of van de dagen met steeds minder daglicht? Mocht je er tegenop zien: je kunt in actie komen om zo goed mogelijk voor jezelf te zorgen in deze tijd van het jaar.

Om de wintertijd soepel in te gaan en door te komen, heb ik een gratis minigids Wintertijd voor je gemaakt. Deze kan je downloaden als je naam en e-mail invult in het formulier hieronder.

 

Mijn aanpak bij slaapproblemen

Loze beloftes ga ik niet doen en garanties kan ik niet geven. Ik gun je zeker die gouden tip die je zonder pijn en moeite naar een zalige nachtrust brengt. En ik weet ook zeker dat deze quick fix niet bestaat. Jammer en helaas.

Beter slapen begint bij het anders omgaan met je gedachten en gevoelens over het niet kunnen slapen. Dat vraagt om oefening en aandacht. Veel boeken en (online)trainingen leren je van alles over de theorie van slapen. Je slaapt er echter geen minuut langer door.

Uit diverse onderzoeken is gebleken dat de benadering vanuit ACT goede resultaten heeft op de lange termijn en dat het de kans op terugkeer van de slaapproblemen kleiner maakt. Het geeft een duurzame verbetering van je nachtrust doordat je meer vertrouwen ervaart dat ook jij goed kunt slapen.

Tessa Dekkers – Slaapcoach (ACT) en trainer beter slapen.

Heb je vragen beter slapen en mijn aanbod? Laat het me weten.